خواص بادام 90

Wiki Article



این روغن شکنندگی و آسیب مو را درمان می‌کند و درخشش آن را افزایش می‌دهد.

علت اصلی افسردگی سطح پایین سروتونین است. تریپتفون های موجود در این خوراکی، ترشح مواد شیمیایی را افزایش می دهد و در نتیجه با افسردگی مبارزه می کند.

محمدعلی خواجه نوری ۱۹ دی ۱۳۹۹

آموزش تصویری نحوه تغییر هوم پیج گوگل کروم در کامپیوتر و گوشی اندروید

از دیگر خواص مهم و شناخته شده بادام زمینی خاصیت ضد سرطانی آن می‌باشد. بادام‌زمینی حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان به نام رزوراترول است که می‌تواند به نوعی به ترکیب ضدسرطانی به نام پیساتانول تغییر شکل یابد. این تغییر شکل به کمک نوعی آنزیمی که در تومورهای سرطانی یافت می‌شود، ایجاد می‌شود و به این ترتیب مانع رشد تومورها خواهد شد.

یکی از کاربردهای دیگر روغن بادام تلخ درمان عفونت گوش است. این روغن باعث نرم شدن مایع درون گوش می‌شود و می‌تواند گرفتگی گوش ????? ????? ?????? را از بین ببرد.

جالب است بدانید بسیاری از ورزشکارن و بدنسازان به دلیل همین خاصیت بادام زمینی، از آن برای افزایش قدرت جذب پروتئین، تامین چربی خوب و عضله سازی استفاده می‌کنند.

براساس مطالب گفته‌شده بادام زمینی دارای چربی‌های غیراشباع تک زنجیره است که به لاغری کمک می‌کنند، فیبرهایی دارد که سبب احساس سیری می‌شوند و پروتئین‌هایی دارد که سوخت‌وساز بدن را تقویت می‌کنند.

این ادرار کردن مکرر می‌تواند به دفع سموم و پاکسازی بدن کمک کند.

پس از آن خمیر حاصله در دستگاه فشار قرار داده شده و روغن آن استخراج می‌گردد. این روغن دارای خواص زیر است:

مطالب جالب و عکس های دیدنی سینما ایران و جهان مصاحبه، بیوگرافی و عکس های جالب

شما تا به حال از کدام یک از خواص بالا بهره گرفته‌اید؟ آیا در طب سنتی، خواص دیگری را نیز برای این خوراکی می‌شناسید؟ آن را در قالب کامنت با ما نیز در میان بگذارید!

منیزیم یکی از مواد معدنی ضروری است که عملکرد بیش از ۳۰۰ فعالیت بیوشیمیایی بدن را تقویت می‌کند. کره بادام زمینی سرشار از منیزیم است و این میزان در حدود ۱۲ درصد از منیزیمِ موردنیاز بدن در هر وعده‌ی مصرفی است.

همانند بسیاری از کره‌های مغزهای گیاهی، کره بادام‌زمینی

Report this wiki page